«Ақмола обласы білім баскармасының Сандыктау ауданы бойынша білім бөлімі Балкашин ауылының балалар- жасөспірімдер шығармашалық орталығы» коммуналдық мемлекеттіқ мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Центр детско-юношеского творчества села Балкашино при отделе образования по Сандыктаускому району управления образования Акмолинской области»  

Біз әлеуметтік желілерде

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

30.11.2017

Бүгінгі күні педагог-практиктердің назарында оқушылардың зерттеушілік қызметі және жобалар әдісі тұр. Осы қызметтің негізінде қалыпсыз құралдармен оқыту процессінде жеке және кәсіби тәжірибені табу жатыр; оқушылардың танымдық, шығарм ашылық әдеттерін дамыту; оқушылардағы жаңа білімді өз беттерінше тауып және оны қолдануға талпыныстарын және қабілеттерін өндіру; сыни ойланымдарын дамыту.                                                                      

                      Бұл жоспардағы үлкен мүмкіндіктерді қызметтің белсенді тәсілдері арқылы баланың жеке тұлғасының қалыптасуына бағытталған, оқушылардың жобалық қызметі ашады. Жоба – мұғаліммен ұйымдастырылған және оқушының жеке орындайтын әрекеттер кешені. Онда олар шешім қабылдағанда және өздерінің таңдауларында және еңбек нәтижесінде жауапты, шығармашылық өнімді құрғанда дербес бола алады. «Жобалар әдісі – нақты мәліметтердің бірігуіне емес, олардың қолдануына және жаңаларын табуға (көбіне жеке қалыптасуына) бағытталған педагогикалық технология».

Жобалар әдістерінің, негізгі мақсаты: көзделген бағыттарға өз беттерінше қол жеткізу, сонымен қатар алынған

білімдерді құрастыруға үйрету; пайда болған проблемаларды шешуге бағытталған, шағын проблемаларды алдын ала көруге үйрету; ақпараттық кеңістікте қадлыптаса білуге үйрету: ақпаратты тауып алуға болатын, көздерді белгілеу; зерттеуді өткізу әдеттерін қалыптастыру; топта жұмыс істеу және іскери қарым қатынас жасау әдеттерін қалыптастыру; алынған білім мен тәжірибені тапсыру және презентация әдеттерін қалыптастыру.

Жоба оқыту әдісі ретінде оқушардың өздері таңдап алған проблемаларды шешу жолдары (толық немесе бөлшекті).

Жобалардың тақырыбы практикалық маңыздылығымен, санымен қатар оларды орындау барысында қолжетімділіктерін анықтайды. Ұсынылған проблема жобалық қызметті қалыптастыру және ынталандыру бойынша тартымды  болуы қажет.

Оқытуда жоба әдістерін қолданып, оқушылар тапсырмаларды орындаудың барлықө технологияларына қол жеткізеді – проблемаларды қою мен оларды нәтижені ұсынуға дейін. Жобамен жұмыс істеу әдісі төрт кезеңнен тұрады:

·        Жоба алдындағы жұмысты жоспарлау;

·        Талдау кезеңі;

·        Жалпылау кезеңі;

·        Жоба алдында жұмыстың нәтижесінен алынған презентация кезеңі.

Классикалық әдістерден жобалық оқытудың көкейкесті айырмашылығы әр кезеңіде оқушылар көбіне өз беттерінше әрекет етеді (мұғалім кеңес беруші ретінде ғана сөйлейді).

Қосымша білім беру ұйымдарында жұмыстың жобалық және зерттеушілік түрі оқушылармен басым болуы тиіс. Қосымша білім беру шарттарында сыныптық-сабақтық жүйенің қатаңдығы жоқ. Жобалар проблематикасы мен тақырыбын, құрамын таңдау қатысушының қатысатын үйірмесін және қоғамын оның қатысатын бөлімшені таңдаған уақытта іске асады. Жұмыс түрін таңдаған уақытта балалардың жастық ерекшеліктерін есепке алған жөн. Алынған

нәтижеге сай оқушылардың түрлі деңгейдегі көпшілік алдында презентацияны жария етуге мүмкіндік беру қажет: кең қоғам үшін құрдастары, ата-аналары, мұғалімдері алдында жария етуге мүмкіндік беру қажет.

 

Пайдаланған әдебиеттер:

1.                 Авилова С.Ю., жобалық қызмет негізінде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту

2.                 Омельянюк И.В., қосымша білім беру мекемелері шарттарында жобалық қызметті ұйымдастыру

Просмотров: 469


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст