«Ақмола обласы білім баскармасының Сандыктау ауданы бойынша білім бөлімі Балкашин ауылының балалар- жасөспірімдер шығармашалық орталығы» коммуналдық мемлекеттіқ мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Центр детско-юношеского творчества села Балкашино при отделе образования по Сандыктаускому району управления образования Акмолинской области»  

Біз әлеуметтік желілерде

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Оқушыларды ғылыми жобалау туралы.

12.09.2019

Соңғы уақытта мектептерде жобалар әдісі кеңінен танымал болды. Заманауи оқушы өз жұмысының мағынасын түсінуі, мақсаттарды сауатты қоя білуі, оларға жүйелі түрде қол жеткізуге тиіс. Осы және басқа да көптеген қасиеттердің барлығы мектепте, сонымен қатар қосымша білім беру ұйымдарында, біздің шығармашылық үйіміздің мысалында оқытудың жобалық технологиясын пайдалану кезінде дами алады.
Аудандық шығармашылық үйінде қосымша білім беру педагогы болып жұмыс істей отырып, оқушылардың зерттеу дағдыларының төмен деңгейін және оқыту барысында туындаған сұрақтар мен мәселелерге жауап беруде балалардың танымдық қызығушылығының жоқтығын жиі атап өткім келеді. Сондықтан менің ойымша, жобалық қызмет осы дағдыларды ынталандыру мен дамытудың ең қызықты және өнімді тәсілі болып табылады.
3-4 сынып оқушыларының жасы оларды барынша дамыту үшін қолайлы. Жоба жасау кезінде балалармен жұмыс істеудің ең көп қалайтын әдістері: әңгімелесу (диалог), бақылау. Олар бірлескен қызмет процесінде іске асырылады, баламен бірге жұмыс жоспары құрастырылады, мақсаты мен міндеттері анықталады, жұмыс гипотезасы ұсынылады, ақпарат көздері таңдалады. Ғылыми-көпшілік әдебиеттен-кітаптардан, мақалалардан, журналдардан бастап, Интернет-ресурстармен аяқталатын ақпаратты іздестірудің заманауи шарттары көп қырлы. Әрине, белгілі бір жобамен жұмыс істеуден бастап баланың жеке, жас және психологиялық ерекшеліктерін ескеру қажет. 
 Жұмыс белгілі бір уақыт аралығында орындалады және нақты проблеманы, мақсаттарды шешуге бағытталған. Бұл жағдайда оқушылардың жұмысы классикалық ғылыми зерттеу жүргізу логикасы бойынша құрылады, бірақ бастауыш мектеп үшін жоба жеңілдетілуі мүмкін. 
Ең алдымен, зерттеу тақырыбын таңдап, оны нақтылау керек. Оқушыларға қызықты тақырыптарды таңдауға ұсыну қажет, мұнда ең маңыздысы-баланы қызықтыру, идеяларды" жұқтыру", оның санасында оның жұмысының қуанышты перспективаларын салу. Мектеп жобаларының үлгі тақырыптары кез келген білім саласына қатысты болуы мүмкін. Бірақ жобаны кіші оқушы орындаған кезде ауқымды тақырыптан шағын бөлікті бөліп алу қажет, ол бақылау, тәжірибе, эксперимент көмегімен зерттелуі тиіс.
 Сонымен, біздің шығармашылық үйіміз оқушыларының жұмыстарының тақырыптары әр түрлі болды – бұл Сандықтау ауданының қылқан жапырақты зиянкестер-жәндіктердің дамуы, лихеноиндикация әдісін зерттеу, және тұрақты магниттік өрістің кейбір мәдени өсімдіктер тұқымдарының өсу сапасы мен жылдамдығына әсері, және ахатинаның құрсақ моллюскінің даму циклдерін зерттеу және алып өсіру. Соңғы жылдары экология мен биологиядан басқа өлкетану бойынша тақырыптарға жиі жүгіндік. "Менің ауылым көшелері атауларының тарихы "жобасы Халықаралық байқауда 3 дәрежелі дипломмен марапатталды.
Жобалармен жұмыс балалардың жалпы ой-өрісін айтарлықтай кеңейтеді, қажетті ақпаратты іздеу дағдыларын дамытуға, оның ағымынан ең бастысы бөліп алуға мүмкіндік береді. Содан кейін белгілі бір нәтижені алған оқушы қорытынды немесе қорытынды жасауы керек. Конференцияда жобаларды қорғау балаға өзінің жұмысы туралы айтуға, оның өзектілігін дәлелдеуге мүмкіндік береді,шешендік шеберлікті, өз көзқарасын қорғай білуді дамытады. Осылайша, қоршаған әлемді танып, бала өзінің жеке қабілеттері мен мүмкіндіктерін таниды.

Просмотров: 392


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст