Көркем ұжымдағы тәрбие жұмысы-күрделі, көп қырлы процесс. Ол ұйымдастырушылық-педагогикалық және Көркемдік-орындаушылық шаралардың ауқымды бағдарламасын жүзеге асырумен байланысты. Мұғалім-көшбасшының тәжірибесіндегі әр бағыттың өзіндік ішкі логикасы, өзіндік заңдылықтары мен іске асыру принциптері бар. Оларды танымсыз, сыни талдаусыз көркемдік-шығармашылық, оқу, білім беру-репетициялық қызметті ғана емес, жалпы педагогикалық процесті қамтамасыз етуді де тиімді ұйымдастыру мүмкін емес.
Хореографиялық ұжымдағы тәрбие жұмысының ерекшелігі оны жүргізу мен қамтамасыз етудегі Көркемдік-орындаушылық, жалпы педагогикалық және әлеуметтік сәттердің үйлесімді үйлесуіне негізделген. Мұғалімнің күш-жігері балалардың дүниетанымын қалыптастыруға, жоғары адамгершілік мәдениетін тәрбиелеуге, көркемдік және эстетикалық дамуға бағытталған. Бұл міндеттер балаларды Көркемдік-орындаушылық қызметке тартумен, оқу-шығармашылық жұмысты ұйымдастырумен шешіледі. Сондықтан хореографиялық ұжымдағы баланы тәрбиелеудің бірінші деңгейі-оны орындаушы ретінде оқыту және оқыту. Тәрбиенің екінші деңгейі-баланың тұлға ретінде қалыптасуы, ондағы азаматтық, адамгершілік-эстетикалық қасиеттердің, жалпы мәдениеттің дамуы.
Ата-аналар балаларды хореографиялық топтарға денсаулықты нығайтатын, рухани қажеттіліктерді қанағаттандыру нысаны, эстетикалық талғамды дамыту құралы болып табылатын жалпы мәдени және көркемдік көкжиегін кеңейтетін іс-шаралар үшін береді. Сондықтан балалардың сабаққа деген көзқарасы жеке және қатаң таңдамалы. Бала өзін қызықтыратын нәрсені қабылдайды, есте сақтайды және орындайды.
Тәрбие жұмысы жүйелі түрде жүргізілуі керек, содан кейін ол оң нәтижелерге әкеледі. Тәрбие жұмысының күрделілігі ұжымдағы балалардың мәдениет пен тәрбиенің әртүрлі деңгейлерінде кездесетіндігімен анықталады. Кейде олардың мүдделерін шоғырландыру оңай емес. Бұл ретте педагог-басшысына тиесілі танытуға такт, кішіпейілділік, қолдануға балалармен жеке тіл табысу. Ол балаларды қызықтыруы керек, жұмыста әр баланың мүмкіндіктерін, оның перспективаларын пайдалануы керек. Кезде балалармен қажет көзайымы көрінісі, сыйластық деген қызығушылықты олардың радостям және огорчениям, олардың сложностям өмір. Сондықтан мұғалім балалардың қарым-қатынасын, олардың ішкі әлемін түсінуі керек. Хореография туралы білім әлеміне енген бала әр сабақтың міндетті екенін білуі керек. Хореографиялық өнердің ерекшелігіне байланысты себепсіз жіберіп алу мүмкін емес. Балалар ғана алады орындауға міндеттері, олар кездесетін. Бұл тіпті нәтижеге жету туралы емес, қарыз ұғымы, оны дамыту және дамыту туралы. Ол бастаған іс адал орындалып, соңына дейін жеткізілуі керек. Балалардың басталған істі жартылай жолда тастауға бейімділігі болашақта ересек адамның жетілмегендігіне айналады, сондықтан мұғалім ұжымдағы барлық тәрбие жұмысын қызығушылық принципіне сәйкес құруы керек, ол негізгі және шешуші болып табылады. Ол жаңа хореографиялық материалды (қозғалыс, би комбинациясы, би этюд, нөмір, қандай да бір іс-шараны дайындау немесе өткізу және т.б.) үнемі зерделеумен қамтамасыз етіледі. Мұның бәрі балаларда жағымды эмоциялар тудырады, моральдық көңіл-күйге және олардың эстетикалық мәдениетінің дамуына әсер етеді.