1. Бағдарлама паспорты
1.1 |
Атауы |
Балалар жазғы алаңы бағдарламасы қысқа мерзімді болу 6 жастан 15 жасқа дейінгі балалар мен жасөспірімдер |
1.2 |
Бағыт |
Балалардың жазғы жұмыспен қамтылуы |
1.3. |
Мекеменің атауы, бағдарламаны іске асыратын |
"Ақмола облысы білім басқармасының Сандықтау ауданы бойынша білім бөлімі жанындағы Балкашино ауылының балалар-жасөспірімдер шығармашылығы орталығы" КММ Балкашино ауылы, Сандықтау ауданы, Ақмола обл. Абай көшесі 107 87718364660 e-mail: ddt.balkashino107@mail.ru |
1.4. |
Көрсетілген автордың(лардың) Т. А. Ә. лауазымдарының |
Штаб Наталья Сергеевна, балалар мен жасөспірімдер шығармашылығы орталығының әдіскері |
1.5. |
Орындаушылардың лауазымдары, бағдарламаны іске асыратын |
Балалар мен жасөспірімдер шығармашылығы орталығының қосымша білім беру педагогтары |
1.6 |
Нысаналы топ, оның ішінде сандық және жас ерекшелігі құрамы |
6-15 жас аралығындағы балалар мен жасөспірімдер шығармашылық орталығының тәрбиеленушілері. Қамту-35 адам. |
1.7. |
Іске асыру мерзімдері (кезеңдері) |
Ұзақтығы бойынша бағдарлама қысқа мерзімді болып табылады-ұзақтығы 14 күн болатын 3 ауысым ішінде іске асырылады. |
1.8. |
Сабақ режимі |
10.00 -13.00. (жұмыс күндері) |
2.Түсіндірме жазба |
||
2.1. |
Бағдарламаның мақсаты |
Тәрбиеленушілердің толыққанды демалуын, сауығуын және шығармашылық дамуын қамтамасыз ету үшін қызықты, формасы мен мазмұны әртүрлі жағдайлар жасау. |
2.2. |
Тапсырмалар |
салауатты өмір салты дағдыларын нығайтуға ықпал ету; оқушылардың шығармашылық әлеуетін ашу; - жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаның адамгершілік қасиеттерін дамыту; КТД арқылы балаларды өзара көмекке, өзара түсіністікке үйрету; әр түрлі жастағы топтардағы балалардың бос уақытын ұйымдастыру жүйесін жетілдіру; балалар ұжымында қолайлы психологиялық климат құру. |
2.3. |
Бағдарламаның өзекті маңыздылығы мен педагогикалық орындылығы |
Жазғы кезеңде барлық балалардың қала маңындағы лагерьлерге баруға, қаладан туыстарына баруға мүмкіндігі жоқ. Балалардың үлкен пайызы үйде қалады. Өздеріне қалдырылған балалар көшенің, жол-көлік оқиғаларының, жазатайым оқиғалардың әсеріне ұшырайды, олар байқаусызда тәуекел тобына түседі. Осы негізде балаларды жұмыспен қамту және күндізгі жазғы алаң құрылды. Бағдарламаның өзектілігі келесі факторларға байланысты: ата-аналардың оқушылардың ұйымдастырылған демалысына тұрақты сұранысы; балалардың денсаулығын нығайту және олардың салауатты өмір салтына деген қажеттілігін қалыптастыру; бағдарламаның мақсаты мен міндеттерін іске асыруда мұғалімдердің бай шығармашылық әлеуетін пайдалану қажеттілігі. |
2.4. |
Бағдарламаның айрықша ерекшеліктері |
Бағдарламаны жасау кезінде балалар мен жасөспірімдер шығармашылығы орталығының дәстүрлері мен мүмкіндіктері, педагогикалық ұжымның дайындық деңгейі, балалар мен ата-аналардың тілектері мен мүдделері, жазғы алаңды ұйымдастыру бойынша өткен жылдардың тәжірибесі ескерілді. Бағдарламаның айрықша ерекшеліктері оның бағыты бойынша кешенді болып табылады, әртүрлі әрекеттерді қамтиды, жазғы алаң жағдайында балаларды сауықтыру, демалу және тәрбиелеудің әртүрлі бағыттарын біріктіреді. Бағдарлама тұлғаға бағытталған және іс-әрекетке негізделген тәсілдер негізінде құрылған, оқушылардың танымға, даралықтың шығармашылық көрінісіне деген ынтасын дамытуға ықпал етеді. Бағдарлама оқушылардың қажеттіліктерін жан-жақты қанағаттандыруға арналған және әртүрлі іс-шаралар арқылы олардың толыққанды және мазмұнды демалысын қамтамасыз етуге бағытталған. |
2.5. |
Бағдарламаның мазмұны |
Жазғы кезеңнің балаларды тәрбиелеу, балалардың қызығушылықтарын қанағаттандыру және ой-өрісін кеңейту үшін маңыздылығын асыра бағалау мүмкін емес. Ұйымдастырылған жазғы демалыс - бұл әлеуметтік қорғау ғана емес, сонымен қатар балалардың шығармашылық дамуына, баланың рухани әлемі мен ақыл-ойын байытуға, қарым-қатынас қуанышына, шығармашылық жаңалықтарға, өзіндік идеяларға мүмкіндік береді. Жазғы алаң бағдарламасы келесі бағыттар мен қызмет түрлерін қамтиды: - көркемдік-шығармашылық бағыт; - дене шынықтыру-сауықтыру қызметі; - ойын-сауық-танымдық қызмет. Жазғы алаңды өткізу кезінде мұғалімдер шығармашылық, достастық, жеке өсу және сәттілік атмосферасын жасайды. |
2.6. |
Жоспарланған нәтижелер |
- Балаларды физикалық және психологиялық сауықтыру. - Құрдастарымен оң тәжірибе жинақтау. - Шығармашылық және танымдық қызметте өзін-өзі жүзеге асыру. - Көшбасшылық қасиеттер мен дағдыларды дамыту. - Танымдық іс-әрекетке мотивация құру. . |
2.7. |
Бағдарламаны іске асыру тетігі |
I кезең – дайындық (сәуір-мамыр). 1.Директордың жанынан мекемені жазғы маусымға дайындау бойынша кеңестер өткізу. 2. Балалардың жазғы алаңы қызметінің бағдарламасын әзірлеу. 3. Жазғы алаңның жұмысы үшін әдістемелік материал дайындау. 4. Жазғы алаңда жұмыс істеу үшін кадрларды іріктеу. 5. Жазғы алаңның қызметі үшін қажетті құжаттаманы жасау (іс-шаралар жоспары, кестесі, ережесі, лауазымдық міндеттері, нұсқаулықтары және т. б.) II кезең – ұйымдастырушылық (әр ауысымның 1-2 күні) 1.Балалардың кездесуі, көшбасшылық, ұйымдастырушылық және шығармашылық қабілеттерін анықтау бойынша диагностика жүргізу. 2. Жазғы алаңның өмір сүру ережелерімен және қауіпсіздік техникасымен танысу. III кезең – практикалық (маусым, шілде, тамыз) 1. Ауысымның негізгі идеясын жүзеге асыру. 2. Балаларды ұжымдық және шығармашылық істердің әртүрлі түрлеріне тарту. 3. Шығармашылық шеберханалардың жұмысы. IV кезең – Аналитикалық (тамыз) 1. Ауысымды қорытындылау. 2. Ұйым қызметінің перспективаларын әзірлеу. 3. Балалар мен ата-аналардың ұсыныстары мен тілектерін ескере отырып, жазғы алаңның қызметін талдау, сондай-ақ болашақта жұмысын жоспарлау. |
2.8. |
Жұмыс әдістері мен формалары |
Жазғы алаңдағы жұмыстың жеке және ұжымдық нысандары мыналарды пайдалана отырып жүзеге асырылады: - дәстүрлі әдістер: экскурсиялар, туристік жорықтар, спорттық және зияткерлік конкурстар, әңгімелер, тапсырмалар; - интерактивті оқыту әдісі: Әлеуметтік-психологиялық тренингтер, рөлдік ойындар, пікірталастар; - ұжымдық-шығармашылық тәрбие әдісі: балалардың өзін-өзі басқару органдарын құру бастаманы көрсетудегі, шешім қабылдаудағы және оны өзін-өзі жүзеге асырудағы Тәуелсіздік үлесі. Ауысымның соңында әр оқушы балалардың белсенді шығармашылық белсенділігін ынталандыратын түрлі-түсті белгілерді жинайды. Таңбалауыштардың белгілі бір кемпірқосақ түстері бар: - қызыл-ынтымақтастық, мейірімділік түсі; - қызғылт сары-интеллектуалды қабілеттердің түсі; - сары-өзін-өзі тану түсі; - жасыл-дене шынықтыру мен салауатты өмір салтының түсі; - көк-еңбекқорлық пен тазалықтың түсі; - көк-көшбасшылық түсі; - күлгін-шығармашылық пен қиялдың түсі. |
2.9. |
Жазғы алаңның жұмыс кестесі |
10.00 -10.15. - Балаларды қарсы алу және қабылдау 10.15-10.30. - Шағын зарядтау және музыкаға билеу. 10.30-11.45. – Танымдық іс-шаралар, конкурстар, шығармашылық шеберханалар. 11.45-13.00. – Ашық ойындар, спорттық жарыстар, еркін ойын қызметі. |
2.10. |
Кадрлық қамтамасыз ету |
Бағдарламаны іске асыруға қатысады: - педагог-ұйымдастырушы; - қосымша білім беру педагогтары; - педагог-психолог (штатта болған жағдайда). Кадрларды іріктеу мен орналастыруды мекеме әкімшілігі жүзеге асырады. Мұғалімдер балалардың өмірі мен денсаулығына, іс-шаралар жоспарын орындауға жауапты. |
2.11. |
Материалдық-техникалық қамтамасыз ету |
- Түрлі іс-шараларды өткізу үшін оңтайлы жағдайлар мен алаңдарды таңдау; - Балалардың шығармашылығына арналған материалдар мен құралдар; - Спорттық жабдықтар (доптар, құрсаулар, арқан және т. б.); -Үстел ойындары; - Аудио және бейне техникасы; - Ынталандыру үшін сыйлықтар мен марапаттар. |
2.12. |
Бағдарламаны іске асыруды бақылау жүйесі |
- Балалар алаңының қызметін ұйымдастыру бойынша ата-аналардың тілектерін анықтауға арналған сауалнама (мамыр). - Балалардың көңіл-күйін, өткізілген іс-шараларға қанағаттануын күнделікті бақылау мақсатында сауалнама (ауысым ішінде); - Балалар жазғы алаңының жұмысына талдау жасауға мүмкіндік беретін ауысым соңында балалар мен ата-аналарға сауалнама жүргізу (ауысымның соңғы күні). - Балалардың ауысымдағы демалыс жағдайларына бейімделуін бақылау. Ауысым барысында ауысымға қатысушылардың эмоционалды жеке жағдайына, ұжымның даму деңгейіне ("көңіл-күй экраны") қатысты күнделікті өзін-өзі бағалауы жүргізіледі. |
2.13. |
Бағдарлама нәтижелерін бағалау критерийлері |
- Жазғы алаңға баратын балалардың саны; -Балалардың ұжымдық-шығармашылық істерге қатысуы және белсенділігі; - Балалар ортасындағы қарым-қатынас деңгейі мен сипаты; - Балалардың ойын және шығармашылық қызметке деген тұрақты қызығушылығы, өз нәтижелеріне қанағаттануы; - Балалардың жазғы алаңға баруына ата-аналардың қызығушылығы. |
" Шуақты қала " жазғы алаңының жұмыс жоспары
2025 жылғы маусым, шілде, тамыз
№ |
Күні |
Іс-шараның атауы |
Өткізу орны |
Қатысушылар және қатысушылар саны |
Жауапты |
|||
ИЮНЬ (1 смена) |
||||||||
1 |
02.06. |
-«Открытие 1 смены летней площадки» -Конкурс детского рисунка на асфальте «Балалық шақ әлемі» -Игры на сплочение детского коллектива «Здравствуй, друг!» |
Центральная площадь |
Воспитанники ЦДЮТ 34 чел. |
п.д.о. Пшеничная К.В. Пшеничный С.Ю. |
|||
2 |
03.06. |
Спортивное состязание «Газетный турнир» |
ЦДЮТ |
Воспитанники ЦДЮТ 34 чел. |
п.д.о. Пшеничная К.В. Пшеничный С.Ю. Штаб Н.С. |
|||
3 |
04.06. |
Экологический квест «Юные экологи» |
Лесной массив |
Воспитанники ЦДЮТ 34 чел. |
п.д.о. Пшеничная К.В. Пшеничный С.Ю. Штаб Н.С |
|||
4 |
05.06. |
Творческая мастерская «Картонный город мечты» |
ЦДЮТ |
Воспитанники ЦДЮТ 34 чел. |
п.д.о. Пшеничная К.В. Пшеничный С.Ю. Штаб Н.С. |
|||
5 |
9.06. |
«Школа индейцев» -театрализованное мероприятие 1 день (подготовка) |
ЦДЮТ |
Воспитанники ЦДЮТ 34 чел. |
п.д.о. Пшеничная К.В. Пшеничный С.Ю. Штаб Н.С. |
|||
6 |
10.06. |
«Школа индейцев» -театрализованное мероприятие 2 день |
Лесной массив |
Воспитанники ЦДЮТ 34 чел. |
п.д.о. Пшеничная К.В. Пшеничный С.Ю. Штаб Н.С. |
|||
7 |
11.06. |
Мастер-класс «Мир творческих чудес»- Пескография -Кафе-мороженное |
ЦДЮТ |
Воспитанники ЦДЮТ 34 чел. |
п.д.о. Пшеничная К.В. Пшеничный С.Ю. Штаб Н.С. |
|||
8 |
12.06. |
Велопробег «К победе на велосипеде!» |
Спортивная база |
Воспитанники ЦДЮТ 34 чел. |
п.д.о. Пшеничная К.В. Пшеничный С.Ю. Штаб Н.С. |
|||
9 |
13.06. |
Экскурсионная поездка в музей с.Максимовка |
с.Максимовка |
Воспитанники ЦДЮТ 34 чел. |
п.д.о. Пшеничная К.В. Пшеничный С.Ю. Н.С. |
|||
10 |
16.06. |
Народные промыслы- Мастер-класс по лепке из глины |
ЦДЮТ |
Воспитанники ЦДЮТ 34 чел. |
п.д.о. Пшеничная К.В. Штаб Пшеничный С.Ю. Штаб Н.С. |
|||
11 |
17.06. |
Конкурс «Аквагрим»
|
ЦДЮТ |
Воспитанники ЦДЮТ 34 чел. |
п.д.о. Пшеничная К.В. Пшеничный С.Ю. Штаб Н.С. |
|||
12 |
18.06. |
Развлекательное мероприятие «Праздник Солнца и Воды» |
ЦДЮТ |
Воспитанники ЦДЮТ 34 чел. |
п.д.о. Пшеничная К.В. Пшеничный С.Ю. Штаб Н.С. |
|||
13 |
19.06. |
Спортивное состязание «Весёлые старты дружбы» |
ФОК «Болашак» |
Воспитанники ЦДЮТ 34 чел. |
п.д.о. Пшеничная К.В. Пшеничный С.Ю. Штаб Н.С. |
|||
14 |
20.06. |
Творческий мастер-класс «Мир театра» |
ЦДЮТ |
Воспитанники ЦДЮТ 34 чел. |
п.д.о. Пшеничная К.В. Пшеничный С.Ю. Штаб Н.С. |
|||
ИЮЛЬ (2 смена)
|
||||||||
1 |
01.07. |
Открытие 2 смены летней площадки |
ЦДЮТ |
Воспитанники ЦДЮТ 31 чел. |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
2 |
02.07. |
«Цветная вечеринка» -развлекательная программа |
ЦДЮТ |
Воспитанники ЦДЮТ 31 чел. |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
3 |
03.07. |
Арт-баттл
|
Парк ЦДЮТ |
Воспитанники ЦДЮТ 31 чел. |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
4 |
04.07. |
Викторина «История столицы – история страны!» Конкурс рисунков |
ЦДЮТ |
Воспитанники ЦДЮТ 31 чел. |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
5 |
08.07. |
День музыки -Конкурс «Угадай мелодию» |
ЦДЮТ |
Воспитанники ЦДЮТ 31 чел. |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
6 |
09.07. |
«Чудо света - книга» - экскурсия и мероприятие в детской библиотеке |
Детская библиотека |
Воспитанники ЦДЮТ 31 чел. |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
7 |
10.07 |
Видеосалон «Наши любимые мультфильмы» -посещение кинотеатра |
РДК «Сары-арка» |
Воспитанники ЦДЮТ 31 чел. |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
8 |
11.07. |
Экскурсия в музей с.Каменка. Кафе-мороженное |
с.Каменка |
Воспитанники ЦДЮТ 31 чел. |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
9 |
14.07. |
«Время путешествий по родному краю» - экскурсия
|
Зона отдыха «Кабаний ключ» |
Воспитанники ЦДЮТ 31 чел. |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
10 |
15.07. |
«Весёлые старты» -спортивный состязания |
ФОК «Болашак» |
Воспитанники ЦДЮТ 31 чел. |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
11 |
16.07. |
Экскурсия в пожарную часть «Не шутите с огнём!» |
ПЧ №17 |
Воспитанники ЦДЮТ 31 чел. |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
12 |
17.07. |
Мастер-класс по ИЗО |
ЦДЮТ |
Воспитанники ЦДЮТ 31 чел. |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
13 |
18.07. |
«Пиратский квест» - игровая программа |
Лесной массив |
Воспитанники ЦДЮТ 31 чел. |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
АВГУСТ (3 смена)
|
||||||||
1 |
28. 07 |
Открытие 3 смены летней площадки |
ЦДЮТ |
Воспитанники ЦДЮТ 22 чел. |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
2 |
29.07 |
Видеосалон «Путешествие в мир сказок» - посещение кинотеатра |
РДК «Сары-арка» |
Воспитанники ЦДЮТ 22 чел. ЦДЮТ |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
3 |
30.07 |
Экскурсия в краеведческий музей с.Балкашино |
Музей |
Воспитанники ЦДЮТ 22 чел. ЦДЮТ |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
4 |
31.07 |
Экологическое мероприятие «Чистая планета» |
ЦДЮТ |
Воспитанники ЦДЮТ 22 чел. ЦДЮТ |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
5 |
01.08 |
«Юные туристы» - соревнования |
Парк ЦДЮТ |
Воспитанники ЦДЮТ 22 чел. |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
6 |
04.08 |
Спортивный праздник «Мы за здоровый образ жизни!» |
Спортплощадка |
Воспитанники ЦДЮТ 22 чел. |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
7 |
05.08 |
Видеосалон «В мире интересного»
|
РДК «Сары-арка» |
Воспитанники ЦДЮТ 22 чел. |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
8 |
06.08 |
Конкурс юных модельеров
|
ЦДЮТ
|
Воспитанники ЦДЮТ 22 чел. ЦДЮТ |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
9 |
07.08 |
-«В мире мудрости и знаний»- интеллектуальное мероприятие. -Кафе-мороженное |
ЦДЮТ
|
Воспитанники ЦДЮТ 22 чел. ЦДЮТ |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||
10 |
08.08 |
Путешествие в страну творчества - Совместный коллаж «Мир детства» -Закрытие летней площадки |
ЦДЮТ
|
Воспитанники ЦДЮТ 22 чел. ЦДЮТ |
п.д.о. Климко И.С Бекишева А.С. |
|||